فیلم ها و مقالات آموزشی

5 نکته برای انتخاب آموزشگاه مناسب

نکات پرواز

در اینجا 5 نکته وجود دارد که شما باید قبل از شروع به کار در نظر بگیرید. این‌ها سؤلاتی است که باید از هر مدرسه‌ای که می‌خواهید با آن پرواز کنید بپرسید.

  1. مکان مدرسه پرواز

همانطور که امیدوارم درک کرده باشید ، اگر تصمیم به یادگیری در انگلیس (یا بیش‌تر مناطق شمال اروپا) دارید ، نمی‌توانید انتظار یادگیری سریع را داشته باشید. من به شما اکیداً پیشنهاد می‌کنم مدرسه‌ای را انتخاب کنید که در آن مکان باران زیاد نباشد ، جایی که خیلی باد ندارد ، به طور خلاصه ، جایی که دارای آب و هوای قابل اعتماد برای پاراگلایدر باشد.

همچنین می‌توانید در مورد سایت‌هایی که آن‌ها استفاده می ‌کنند سؤال کنید. سایت‌های پرواز مبتدی باید ساده باشند. در حالت ایده‌آل ، این بدان معنی است که محل تیک‌آف بزرگ باشد و محل فرود بزرگ و بدون موانع باشد.

همچنین یک مدرسه خوب باید به برخی از تپه‌های آموزش مناسب دسترسی داشته باشد، این‌ها تپه‌های کوچکی هستند که می‌توانید اولین لذت خود را در آن‌ها تجربه کنید. پروازهای کوچکی که پاهای شما فقط اندکی از زمین جدا می‌شوند.

  1. مدرسین

اکثر کشورها دارای یک نهاد ملی هستند که رشته پاراگلایدینگ را مدیریت می‌کند ، و از سطح مهارت مربیان خود اطمینان حاصل می‌کند و معمولاً چارچوبی را برای یادگیری شامل صلاحیت‌ها و شیوه‌های پیشنهادی آموزش ارائه می‌دهد. در انگلیس ، این انجمن BHPA است.

همچنین سازمان‌های بین‌المللی مانند APPI وجود دارند که مدارک معتبر بین المللی را ارائه می‌دهند. از متقلب‌ها اجتناب کنید و مطمئن شوید که از یک مدرسه ثبت شده با مربیان حرفه‌ای استفاده می‌کنید.

من معتقدم که این فقط آغاز کار است. یک مربی خوب همچنین باید دلگرم و صمیمی باشد. او باید بهترین‌ها را برای هنرجویان خود موجب شود و یک محیط یادگیری امن و در عین حال سرگرم کننده ایجاد کند.

یافتن مربی عالی یک تلاش دشوار است. انتخاب به توصیه یک دوست می تواند کارساز باشد. در صورت عدم موفقیت ، می‌توانید به آموزشگاه زنگ بزنید و چند سؤال از آنها بپرسید (مانند این سوالات).

  1. تجهیزات

بپرسید از چه تجهیزاتی برای آموزش استفاده می‌کنند؟ متأسفانه بسیاری از آموزشگاه‌ها سعی می‌کنند هنرجویان را با استفاده از تجهیزات قدیمی فریب دهند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌های مدرسه می‌شود ، اما یادگیری با تجهیزات قدیمی بسیار ناامیدکننده است.

جدیدترین تجهیزات پرواز نه تنها ایمن‌تر هستند بلکه استفاده از آن‌ها بسیار راحت‌تر نیز است. از آموزشگاه بپرسید وسایل آموزش آن‌ها چند ساله است. بهترین مدارس با تجهیزات جدید آموزش می‌دهند.

  1. اندازه گروه

آموزشگاه خوب ، نسبت  تعداد مربی به تعداد هنرجو را محدود می‌کنند. یادگیری با یک گروه کوچک (تا 6 هنرجو) می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و هنرجویان اغلب می‌توانند از یکدیگر یاد بگیرند.

بعضی از آموزشگاه‌ها آموزش‌های نفر به نفر ارائه می‌دهند که گاهاً می‌تواند روند یادگیری را کمی تسریع کند ، اما هزینه آن بیش‌تر است. بیش‌تر هنرجویان، یادگیری با یک گروه کوچک را بهترین راه برای یادگیری و سرگرم‌کننده‌ترین حالت می‌دانند.

  1. قیمت

هزینه انجام یک دوره پاراگلایدینگ با یک آموزشگاه مناسب فقط کمی با بقیه متفاوت است. آنچه بسیار بیش‌تر متفاوت است کیفیت محل برگزاری ، مربیان و تجهیزات است.

عاقلانه انتخاب کنید و مطمئن شوید که دوره شامل چه مواردی می‌شود.

مواظب باش!!

مراقب بندهای محدودیت زمان آموزش و سایر روش‌های خارج از اخلاق و مشکوک که برای بلوکه کردن پول شما طراحی شده‌اند باشید.

ترجمه قسمتی از یک مقاله

مترجم: علی محمد خانلو