فیلم ها و مقالات آموزشی

جزوه دوره مبتدی پاراگلایدر

جزوه دوره مبتدی

[purchase_link id=”1122″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”]

پاراگلایدر چیست؟

  پاراگلایدر نوع بهبود یافته چترهای سقوط آزاد اولیه و چتر های نظامی است که با هدف افزایش مسافت طی شده افقی و امنیت بهتر، بیش تر توسط کوهنوردان اروپایی برای پرواز از کوه های بلند طراحی و بهبود یافت و بعد ها به عنوان یک رشته مستقل و مجزا نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

  لغت پاراگلایدر Paraglider از ترکیب دو لغت Parachute به معنی چتر نجات و Glider به معنی سرنده(سور خورنده) تشکیل شده است، و در واقع به معنی چتری است که سور میخورد.

آموزش

حالا یک سوال:” آیا Paraglider وParaglidingبه یک معنی هستند؟

  در واقع پاراگلایدر نام وسیله ای است که پرواز با آن انجام میشود و پاراگلایدینگ نام رشته ای است که در آن فعالیت می کنیم.پس بهتر است در جواب این سوال که “در چه رشته ای فعالیت می کنید؟” پاسخ دهیم “پاراگلایدینگ” و یا “پرواز با پاراگلایدر”.

تشریح ساختمان پاراگلایدر:

  یک پاراگلایدر از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده است. که نسبت به مهارت خلبان این اجزا میتواند کمی متفاوت باشد. از اجزای اصلی یک پاراگلایدر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.Wing بال

2.Harness صندلی

3.Parachute چتر نجات

4.Helmet کلاه ایمنی

5.Radio بی سیم

آموزش

برای خرید این جزوه با ارزش که توسط مربیان تیم بصورت تمام رنگی و با مطالب به روز تهیه شده است، میتوانید از [purchase_link id=”1122″ text=”خرید” style=”button” color=”blue”] استفاده کنید.