برنامه های انجام شده

اولین مسافت تندم آذربایجان

رکورد مسافت

   شاید به نظر برسه که پرواز دو نفره دو تا خلبان پاراگلایدر با هم غیر عادی باشه ، ولی وقتی خلبان قضیه یکی از خوب های تبریز یعنی استاد خانلو هست همه چی فرق میکنه. یه پرواز تبدیل میشه به تجربه ی به یاد موندنی مسافت پاراگلایر تندم که تا سال ها میتونی ازش حرف بزنی.
تو این پرواز من با اطمینان کامل به خلبان خانلو و بدون هیچ نگرانی از کنترل وسیله، شروع کردم به لذت بردن.
حالا فرصت این بود که همه کارایی که تنهایی نمیشد کرد رو مرور کنم ،بازی با زاویه های مختلف دوربین، جیغ و داد کشیدن و تاب دادن و اذیت کردن خلبان تا جایی که خلبان به اعتراض در بیاد.
هوای اونروز گرم و ترمیک بود و فرصت مناسبی برای تجربه ترمالگردی و پرواز مسافت با یه خلبان حرفه ای تیم پاراگلایدر تبریز ، پرواز کنار بال های دیگه در پروازی که بیش از سه ساعت طول کشید. و پر بود از لحظات شیرین و به یاد موندنی به لطف خلبانی استاد خانلو تونستم منطقه روستای ارلان رو از ارتفاع سه هزار متری ببینم ، دریاچه ارومیه رو از لابلای کوه ها رصد کنیم و روی شهرستان مرند چرخی بزنیم ، پرس و جو کردن از جزئیات پرواز و علت تصمیم گیری های حین پرواز جنبه ی آموزشی مهم دیگه این تجربه بود. نهایتا حدود بیست کیلومتر دور از پارکینگ خودرو ها زمین نشستیم تا تجربه پرواز مسافت تندممون با چهل کیلومتر پرواز کامل بشه.
عرفان سلیم زاده، کمک خلبان

رکورد مسافت

خلبان در غم از دست دادن نصف فایل جی پی اس