برنامه های انجام شده

خرداد 98 سایت پاراگلایدر مهدیرجه

سایت مهدیرجه

    ضمن عرض ادب و احترام خدمت اساتید پاراگلایدر واعضا محترم گروهمون

مسافرت به شمال کشور همیشه میتونه خاطره انگیز باشه، حالا فکر کنید این مسافرت به شمال برای پرواز پاراگلایدر باشه و به قصد پرواز در سایت های زیبای شمال انجام بشه. این مسافرت برای من یکی از بهترین و  خاطره انگیزترین سفر هام بود و پر از تجربه پرواز و حس خوب. پرواز در منطقه ای که هوای پرفشار و رطوبت نسبتا زیادی داشت در مقایسه با پرواز در منطقه خودمون (کوهستانی و نسبتا خشک) برام خیلی جالب و مفید بود. سایت پاراگلایدر مهدیرجه چهارصد متر ارتفاع داشت که با توجه به جاده دسترسی مناسب هر روز میتونستیم پنج شش سورت پرواز انجام بدیم که در نوع خودش باعث شد بتونیم تجربه پرواز بیشتری بدست بیاریم. دو روز در این سایت پاراگلایدر پرواز کردیم و روز سوم…..

روز سوم واقعا یکی از روزای قشنگ و مرتفع زندگیم بود، پرواز از سایت پاراگلایدر درازنو. ارتفاع حدود 2000 متر و مسافت طولانی تیکاف تا لند. از بالای جنگل پرواز می کنی و میای بالای شهر، توی مسیر کنترل پرواز با خودته و اساتید کمتر فرمان میدن بهمون و آرامش پرواز… جالب اینجاست که در تیم ما بعد از مدتی، برنامه پرواز اعلام میشه بهمون و بعد این خلبانه که کنترل و اختیار رو دست داره و این باعث میشه خلبان دقت بیشتری به خرج بده و سعی خودش رو برای بهترین نتیجه انجام بده و این یعنی پیشرفت. و اینجاست که با گرفتن نتیجه خوب متوجه میشیم که اساتیدمون چقدر برای کیفیت کار وقت گذاشتن و زحمت کشیدن.

وقتی سفر میکنی و میری یه سایت متفاوت تو یه شهر دیگه، میبینی 50 نفر با پاراگلایدر تیکاف میکنن با سطح های مختلف، و حس میکنی مهارت تیکافت به عنوان یک تازه کار، چیزی از اون 50 نفر کم نداره که هیچ، از بیشترشونم بهتره، اینجاست که تاثیر گراندهندلینگ و تاکید استاد به تمرینات زمینی رو درک میکنی و به کیفیت آموزشی که دیدی ایمان میاری.

متشکرم استاد باقرزاده بخاطر پرواز

دل نوشته امیر مقدم